Litet ljussken i mörkret

Fan vad jag är glad.
Fick sluta tidigare idag.

Tänk egentligen vad en sådan liten sak betyder egentligen. I alla fall för mig.
Det gör hela min dag lyckad :)

Sitter nu och längtar efter sommaren.
Redan två saker som är definitivt spikade:

1. Mötley Crüe till Sverige.

2. Sweden Rock.

Dessa två saker förgyller verkligen tillvaron nu.
Längtar så in i fan efter detta, så det finns inte.

Speciellt Mötley Crüe ser jag fram emot.
Det absolut bästa rockbandet i hela jävla världen, och nu får man chansen att se dem.
Trodde leken var över, men det var den som tur inte :)
Det enda som är lite dystert är kanske att man inte fick se dem under deras storhetstid, det kära 80-talet.
Fan, skulle vara född 20 år tidigare, då hade jag lätt varit på deras konserter i Sverige.

Sweden Rock ska bli asbra, för In Flames spelar, och dem har jag velat se live, för de gör riktigt bra musik.

En bra blandning där av Mötley och In Flames.
Jaja, rock i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0