Kärleksproblem?

Jag vet inte, men det verkar vara någon epidemi bland tjejerna i familjen Moors.
Alla tre systrarna har kärleksproblem.
Väldigt konstigt att alla har det samtidigt, annars brukar vi ju varva lite, eller i alla fall att en är nöjd och glad.
Så är dock inte fallet nu, utan alla har trillat dit.
Jag har mina problem, Hannah har sina och Mathilda har skaffat sina.

Mathilda sitter i exakt samma knipa som jag satt i våras/somras, och jag känner igen alla tecken.
Kan berätta för henne vad hennes kille kommer att säga till henne och vad som kommer att hända.
Det är precis som en film man sett innan, och kommer ihåg varenda detalj i den i princip.
Så nu sitter stackars Mathilda där. Icke bra, icke bra.
Jag vet hur det kommer att sluta, och det är absolut inget lyckligt slut, det vill jag lova.
Det kommer sluta i en otrolig smärta med en massa tårar. Man tror att hjärtat ska sprängas på en, men det gör det inte, tyvärr...

Gav henne ett råd: Sätt stopp för det hela. Gör inte din pojkvän dig, den enkla tjänsten du ber honom om, gör det själv. Fungerar inte det, nej, då gör inte det och då är det absolut inte värt besväret med det hela.
Allt slutar med att man trillar längre och längre ner i den svarta outgrundliga brunnen och är längre och längre ifrån att kunna ta sig upp.

Ett tips: Hamna inte där. You´re screwed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0