Kaffe, kaffe :)

Nu har jag köpt min espressomaskin och är redo att börja marknadsföra kaffe.
Måste säga att den latten jag provade ur maskinen smakade precis lika gott som den man får på ett vanligt kafé.
Riktigt bra faktiskt, och detta kan man alltså hemma, och behöver inte köpa ute :)
Kikat igenom materialet jag fått och börjr fylla i lite grejer som man måste, och ser fram emot att börja med detta.
Roligt, roligt :)
Åker eventuellt till Norge också om två veckor för utbildning.
Får se om älsklingen vill följa med, annars betyder det att vi inte ses :/
Men vi får se, inget är bokat än.

Ligger i sängen och funderar på vad jag ska göra ikväll.
Ingen aning, men ska köpa cigg snart i alla fall, för mina är slut :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0