Friday

Fick order av Elliz att uppdatera min blogg nu, och det är väl bäst att lyda order om mitt "stjärna-i-kanten-papper" ska bli fullt :)

Idag är det den efterlängtade kickoffen på jobbet. Riktigt roligt ska det bli.
Tagit med mig tio kilo av  jag vet inte vad. Men en drös med kläder, smink, alkohol och skoooor.
Vet inte riktigt hur det kommer att gå med att stuva med sig det överallt, men det blir nog bra.

Efter det blir det mysmiddag på Oliven och finklädda kommer vi vara, heeeeeela bunten :)

Hoppas det händer roliga saker, så att man har något att prata om på måndag igen, lite skandaler eller liknande.
Elakt, jag vet, men vadå? Alla gillar sånt. Moahahahahahahahahahahahaha...

Snart dags att börja dricka, tre och en halv timme kvar om jag räknat rätt.

WIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0