Dåligt samvete

Jag har fått lite dåligt samvete nu.
Fick gå tidigare från jobbet idag igen (YEAH)och gick på stan.
Var kanske inte så smart och släppa mig för tidigt.

Jag tillbringade den extra tid jag fick med att shoppa. Shoppa ordentligt.
Handlade sammanlagt för ca 2500 kronor, varav jag köpte världens underbaraste stövlar som gick lösa på 1700 :P
Inte bra, inte bra...

Jag som hade planerat att spara en del av min lön, men det verkar som att jag måste dra ner på sparandet :/

I alla fall. Det blev en del gott, och här följer en lista för den som är intresserad:

- Stövlar med nitar, Bianco.
- Ring med stjärna, Gina Tricot.
- Svarta minishorts, Gina Tricot.
- Leopardarmband, Gina Tricot.
- Halsband med elgitarr, Ur & Penn.
- T-shirt med Rolling Stones "The Thounge", H&M.

Nu får jag ta det lugnt några dagar med handlandet, så att mitt konto har en chans att överleva julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0