Väldigt underbar och lyckad helg

Nu var denna helgen över.
Den har vart helt underbar, för jag har fått umgås med Jesper från onsdag tills idag :)
 
I torsdags firade vi mig med släkten (20 i övermorgonen ju :P) och det blev lite avslöjanden där som inte gillades av vissa :P
Avslutade natten med att köra "Jag har aldrig" med mig, Jesper, Hannah och pappa (!). Lite roligt, för lite saker kom nog fram där med som inte jag visste :P

I fredags bar det av till stan med älsklingen och Hannah, käkade först på Thai Silk innan vi gick en snabbis på vårmarknaden på jakt efter bandtröjor.
Köpte faktiskt en Guns-tröja, en Kiss och en Jack Daniels :) Sicka fynd :P
På kvällen hyrde vi film och köpte jordgubbar och glass som jag och älsklingen mumsade på :)

I lördags så var det utgång på kvällen. Först förfest hos Emmas kille Anton och senare bar det av till Trägårn, ville att Jesper skulle få en egen uppfattning om hur det stället är.
Var glammare den kvällen typ, hade min avklippta Jack Daniels-tröja och mina snygga pumps med metallklack som mamma köpt till mig och en massa tupering i håret :P
På Trägårn var det meningen att Jesper skulle supa ner mig, som jag så dumt bett om innan, men ångrade mig för jag kände att redan var tillräckligt full :P
Men fan heller, Hannah var där också och hon propsade på mig att köpa en sexa tequila till henne och mig, så sagt och gjort.
Den gick ner. Köpte även en päroncider (standard för Trägårn), och sedan blev jag bjuden på en San Fransisco sexa av Jesper och en till fyra tequila av en kille som hette Simon.
Fick även en lakritsshot av en kille vid baren, men eftersom jag inte gillar sånt, så fick Hannah den av mig, och det var hon glad över :P
Blev jäkligt packad, faktiskt, och har lite minnesluckor från kvällen. Fick en jävla skoskav av pumpsen med, så mina hälar ser väldigt fina ut nu faktiskt :P 
Däckade på bussen i Jespers knä och råkade spräcka hans läpp lite med mitt huvud :P Han lurade mig att vi skulle trycka på stoppknappen och jag flyger upp med huvudet och knockar hans läpp så den går lite i sönder, stackarn :P 

Var bakis i morses när jag vaknade, har en fundering om att jag fortfarande var full, för jag hade inte världens stabilaste gång :P 

En sammanfattning nu i alla fall, helgen var väldigt lyckad och jag längtar oerhört tills på fredag då det bär av mot Karlstad :) 

Sova snart, bara säga godnatt till godingen :) 
Natti natti ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0