Vackert uppvaknande i morses :)

Kom på att jag fick ett vackert uppvaknande i morses :P
Klockan kvart i sju ringer telefonen (dock är jag halvvaken redan, men ändå en aning borta), och jag ser att det är Jesper.
"Vad ringer du nu för?", svarar jag (tror jag i alla fall att jag gjorde).
Bra svar. Inte ens ett hej :P
Just då kunde jag inte uppskatta det tidiga och lite annorlunda uppvaknandet, men nu efteråt känns det lite smågulligt :) 
Men sen när vi lagt på ringer han en fem minuter senare igen och ville väcka mig igen, men tji fick han, jag hade redan gått upp för jag kunde inte somna om :P 
Muahahaha :) 

Nu har jag snart lunch, sitter och längtar efter att jag slutar, då ska jag en sväng på stan och eventuellt sola idag igen. 
Nu är det banne mig dags för att bygga upp brännan lite så att man kan ta av sig kläderna ;D Inte behöva gå omkring i overall och skämmas för att man bländar folk ;D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0