Utgång i morgon?

Hedis hörde nyss av sig.
Undrade om jag ville följa med ut på Harrys i morgon.
Jag är inte den som är sen att tacka nej till ett sådant erbjudande :)
Så det blir förmodligen en trevlig liten utgång i morgon.
Känns som att det var år och dar sedan det hände, men nu är det i alla fall dags igen, förhoppningsvis.
Dock ska jag ta det ganska lugnt, pallar inte vara bakis en dag på jobbet igen :P
Det är inte världens roligaste grej, inte på en fredag då man redan är naturligt trött av veckan som gått.
Nej nej, utan det blir lite lugnt drickande och en inte alltför sen hemgång :)

Sen på kvällen på fredag kommer ju Jesper med, och då måste jag vara pigg :)
Längtar, längtar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0