Underbara presenter :)

Har precis duschat och lagt mig i sängen nu.

Innan var Emma och Elliz här och vi mysade lite med vin (öl för Emma) och götte att äta, vitlöksbröd bl a. Himmelskt gott är det :)

Fick också så otroligt gulliga presenter av dem.
Ett par handklovar med rosa ludd, I love them! :D Helt underbara och söta är dem, så man måste ju pröva dem, och det har jag inget emot ;D
Sen fick jag en flaska vitt vin, otroligt avändbart för mig :P
Till slut också ett jättegulligt armband i silver, så sött :)
Blev jätteglad för det jag fick och var verkligen inte beredd på att de skulle köpa något.

Var på Systemet efter jobbet innan med tjejerna också. Fick ett halvdant grattis från kärringen i kassan, men det gjorde inget, för jag var glad i alla fall :)
Ingen surkärring ska få ta ifrån ens glada humör på sin 20-årsdag :P

Fick förresten lite smaskiga pengar av mamma och pappa, kan komma väl till hands sen :) Mamma sa att det kunde vara bra att ha till en insats till en lägenhet, men frågan är ju om de räcker så länge :P

Nej, jag är trött nu och en aning småfull av vinet så ska strax sova, ska bara nattas av Jesper först :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0