"TUTA!"

Lunchen idag på jobbet var oerhört stressig.
Jag, Emma och Ella valde att tillbringa den på Café Viskans uteservering.
Kom dit klockan tio i tolv och beställde.
Vi fick vår mat klockan tjugo över, av vilket det återstod tio minuter av vår lunch.
Så vi messade vår chef och meddelade att vi skulle bli en aning sena tillbaka.
Sen skyfflade vi i oss våra sallader och ångade tillbaka till jobbet.
12.43 var jag tillbaka på min plats, genomsvettig nästan :P

När jag hade slutat och satte mig i bilen och tittade i backspegeln fick jag se att någon trevlig prick hade skrivit på min väldigt dammiga bakruta: "TUTA!".
Oerhört trevligt, men det var tyvärr ingen som tutade :(

Nu har jag precis fönat mitt hår och håller på och plattar det. Nyfärgat och fint är det, får se hur det blir när jag stylar det lite i morgon också.
Blir nog najs, för nu ser det i alla fall inte så slitet ut som det gjorde innan :P
Ser fint ut nu i alla fall när jag tittar mig i spegeln.

Challenge i morgon, det ser jag fram emot!
Hoppas på skandaler, så att vi har något att prata om på måndag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0