Trevligt i morgon med tjejerna på jobbet

Efter jobbet idag bar det hem och satt på trappan ett tag med Hannah och Mathilda och rökte, tjötade och njöt av solen.
Efter det så åkte jag till stallet där jag gick en pytteliten promenad med Cippen.
Nrämare bestämt ner till travbanan och lät han beta lite där med jag pratade lite med Jesper på telefonen :)

Sen vart det asgod pastasallad hemma och kyckling :D Asgött.

I morgon blir det lite gött att äta och dricka hemma hos med mig tjejerna på jobbet.
Lite bastu på det med, ska bara hitta på bikini först :S
Annars blir jag sur och jag inte får fatt i den :P

Ska till Systemet det första jag gör också efter jobbet i morgon, första gången ever jag åker dit för att köpa någon själv :) Fan vad najs :P
Känner mig såååååå gammal :P
Hahaha :)
Näe, men det ska faktiskt bli kul :)

Letade flygbiljetter nyss. Det blir att jag och Jesper åker till Jean Les Pins i sommar en vecka, och måste fan boka biljetter nu, annars kanske de tar slut :/
Ska se till att boka senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0