To early to work

Tillbaka till jobbet igen då.
Uscha... Ont i magen för det, men det får man väl ta.
Har också fått ont i ryggen nu när jag tar djupa andetag, förmodligen något som går över under dagen, men ändå, det är inte superroligt.
Pratade precis med Jesper, han höll mig lite sällskap medan jag kom tjugo minuter för tidigt till jobbet :P
Fattar inte varför jag skulle komma så tidigt, men så blev det i alla fall.
Men tog i alla fall den allra sista parkeringsplatsen, och det var ju bra :) Muahahahaha :P

Nu är det dags för nya tag från min sida, ska bli smalare tills jag och hjärtat åker till Frankrike.
Så att man kan gå i bikini med lite gott samvete i alla fall.
Äta mindre blir det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0