Sverige pussas och kramas

Sverige pussas och kramas - ett väldigt annorlunda, men otroligt skönt program :)
Jag gillar det i alla fall, har jag precis kommit fram till. Kanske för att jag har konstig smak, det kan ju diskuteras, but I like it :)

Före det kollade jag på Top Model och till min stora förtjusning åkte bitchen Bianca ut. YES!!!
Håller en tumme på Chantal eller Saleisha :) Grymma bilder, enligt mig :)
Ska bli väldigt spännande att se vem det är som rår åt sig segern där. Blir säkert den man minst anar, typ Jenah...
Men men, that´s life...

På tal om annat, i morgon har jag bestämt mig för att ta mig till solariet och efter det blir det ett besök i stallet hos Cippen :)
Nu ska jag äntligen bli brun och fräsch, så kanske jag till slut kan skippa min fula Brun-Utan-Sol :P

Nej, ska lyssna klart lite på Skidrow tills älsklingen ringer och nattar mig, looking forward to it :)

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0