Strange feeling

Jag vet inte riktigt, men nu sitter jag med en sådan där obehaglig känsla i magen som är väldigt otrevlig...
Vet inte varför den kommer alls, utan den bara är där...
Känns ju sådär...
Egentligen har jag ju inget att oroa mig för, men den finns där :(

Jag känner att jag har börjat få ont i halsen igen. Så frågan är ju om man ska gå och bli sjuk igen.
Vore ju som gräddet på moset. YEAH!
Kan i alla fall inte vara hemma från jobbet, det är ett som är säkert det... Måste jobba i alla fall :(
Fast hade gärna vart hemma i detta underbara väder och käkat glass på veranden i solen eller nåt :)

Har ont i huvudet med, borde ta en tablett, men har inget vatten här och kan inte lämna repan nu heller :(
Stackars mig, dagens I-landsproblem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0