Snart tillbaka till kundtjänsten

Snart ska jag tillbaka in till kundtjänsten :P
Har lärt upp Ella i en och en halv dag nu, så äntligen är hon redo att överta mitt ärorika jobb som receptionist på NetOnNet :P
Sitter nu här för henne under lunchen, och om en timme nästan ska jag med ha lunch, sen beger jag mig till kundtjänsten igen.

Ringde precis en engelsman, lika svårt att prata med dem som alltid :P Hatar det, för man tappar alltid alla ord och framstår som helt värdelös :P

På måndag ska jag titta på en lägenhet som jag är helt förälskad i som ligger på Lugnet.
Jag förstår inte, men jag tänker på den hela tiden och jag har kommit fram till att jag verkligen vill ha den, den känns så rätt.
Det är som när jag kollar på den så står det: "Tillhör Thérèse". Hahahaha, sjukt, men sant.
Visning på måndag, vilket jag verkligen ser fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0