Skönt med någon som förstår

Ahhhhhhhhhhhhhhh, tog en välbehövlig fika med Emms efter jobbet på Tant Grön.
Hallonpaj blev det såklart och lite Soljuice på det, klockrent :)

Satt ute i solen och tjötade, åt och rökte lite :)
Fick berätta lite om min oro för henne, vilket var skönt, någon som förstår :) Någon som kan sätta sig in i den situationen själv och vet hur man känner.

Snart är det fredag och då bär det av mot Karlstad, yeah :)
Ska bli varmt i helgen har jag hört, upp mot 23 grader. Vore det så underbart kommer jag inte vara sen att dra på mig bikini :P
What a sight, muahahahah :P

Näe, nu är jag inte världens gladaste, men ska försöka pigga upp mig själv med lite Mötley ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0