Otroligt lugnt på telefon

Är otroligt lugnt på jobbet nu, suttit i ready-läge i snart fyra minuter.
Fan att man slutar sex idag, då finns det ingen chans att man kan gå hem tidigare.
Fuck!
Hade vart så skönt att få göra det idag och sola ute på gräsmattan.
Men nu får man sitta här tills solen går ner känns det som.

Kan förmodligen sluta tidigare nästa torsdag då Hannah tar studenten, men det är inget spikat än. Men förhoppningsvis så, det händer ju bara en enda gång i livet och det vill man ju se.
Men kanske att jag missar det, tack vare att jag inte kan få vara ledig.
Men, chansen finns att jag får gå tidigare om det ringer dåligt och om det är fint väder.
Redan fjäskat mig in hos pappa att jag ska få låna bilen, och den är nog klappad och klar :)
Kommer därför att komma upp till Karlstad mycket tidigare den torsdagen, och då blir det nog utgång :)

Nej, ska försöka jobba lite nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0