Oerhört roligt på jobbet

Hiho vad kul man har på jobbet, eller inte.
Har bytt plats nu, så nu sitter jag med ryggen mot cheferna och varenda kotte i rummet kan se vad jag gör på datonr känns det som.
Otroligt tråkigt, jag gillade min plats inne i hörnet :P
Men men, man kan tydligen inte få allt... :/

Funderar på att sola efter jobbet, känner mig blek som en engelsman, och det är illa! :P
Vore skönt att ligga där och grillas lite ;D

Måste dock till stallet efter jobbet med, men frågan är om jag rider idag, blir lite sent tycker jag...
Men får se helt enkelt :)

Längtar lite tills i morgon, då är jag 20 år gammal :D
Kan inte fatta att jag redan är där, känner mig gammal och tråkig :/
Men det vet jag att jag inte är ;D
Undrar vad man får, förmodligen inte så mycket, har inte önskat mig så mycket :P

Well, well, nu åter till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0