No Gothenburg today

Var tänkt att jag idag skulle till Göteborg efter jobbet, men det blev inte så.
Jag och mamma ska till Elgiganten och försöka använda den rekvisitionen har jag på en MP3 där.
Den går ut den sista maj och jag vet inte riktigt när jag har tillfälle det till annars, förutom idag.
Får åka till Göteborg någon annan dag, det försvinner ju inte :)

Men sen kommer i alla fall min älskling som jag längtat efter så :)
Ska bli väldigt mysigt att få träffa han igen, och sen drar vi till Liseberg i morgon och har det trevligt :D

Kollade precis på NetonNets nya reklamfilm med Daniel.
Den var rätt bra, ingen som kan tro att det är en reklam för ett internetföretag :P
Kunderna kommer nog gilla den och bli väldigt överraskade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0