Naivt beroende av The Dirt

Blir bara mer och mer förälskad i The Dirt.
Helt otroligt hur sjukt bra den är, och för att inte tala om hur sjuk den är.
Hur sjuka Mötley Crüe är.
Men det gör inget, jag älskar dem i alla fall.
De är så outstanding. Ingen jag vet kan liknas med dem, de verkar inte ha några gränser, utan allt de gör blir bara mer och mer bisarrt och vansinnigt för varje gång.
Vilken mamma som helst, i alla fall min mamma, hade blivit riktigt chockad över deras beteende och säkert smutskastat dem.
Ska nog inte berätta för min mamma om vad som står i den boken, för då bränner hon antagligen upp den.

Suttit och läst hela förmiddagen, kan bara inte sluta, själva boken är som en drog. Jag, drogberoende?

Jajamen! I alla fall av The Dirt: Bekännelser från världens mest ökända rockband.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0