Lisebergs-bus :)

Nu har precis älsklingen åkt hem :(
Usch, hatar söndagar :/

Men igår, då hade vi roligt :)
Var på Liseberg och åkte en massa roliga karuseller.
Åkte typ allt, utom Flumride och Höjdskräcken (för långa köer).
Provade på Uppswinget, som jag aldrig fick åka förra året. Men den var lite småläskig.
Trodde hela tiden att man skulle flyga ur sin stol och slungas iväg någonstans i parken :P
Haha, men så var inte fallet, som tur var :)

Åkte Colorado som nr två tror jag, och då fick jag en redig, tjock vattenstråle rätt i nacken, innanför min skinnjacka och den sköna, iskalla vattnet rann nerför ryggen och dessutom förstörde mitt hår :(
Visst, det får man ju räkna med, men det var inget vidare skönt :P 

Var egentligen där med Hannah och Becca, samt Emms, Anton och deras två kompisar Thomas och Malin, men alla hade en förmåga att försvinna hela tiden, så det var bara jag och Jesper typ hela tiden :P 
Men det gjorde absolut ingenting, huvudsaken var ju att jag fick vara med honom :)  

Drog hem mot Borås vid en halv nio, och jag råkade köra fel och hamnade i Åby... Vete fan hur jag lyckades, men tydligen så gick det :P Efter att ha virrat runt där ett tag kunde vi äntligen åka hem :)

Längtar tills på fredag då jag får träffa älsklingen igen. Dåhar dessutom Hannah studentbal som jag ska kika på efter jobbet.
Gud vad fin hon kommer att vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0