Hos Emms med götte

Yes, yes yes....
Nu ikväll har jag varit hos Emms en sväng.
Kollade på någon rolig sexsida på internet, som var bara en aning knepig :P
Passade även på att visa henne den underbara lägenhet jag har hittat som jag är oerhört sugen på att köpa (visning 26:e). Hon tyckte den var fin, och började visa Anton den, och planera (:O!).
Dumma unge :P 

Sen kom vi på att vi var lite småsugna på godis, så vi plockade upp Anton och begav oss till Coop för att inhandla lite götte :) 
Åkte hem till henne igen och tittade på TV (Sanningens Ögonblick på 5:an) och smaskade i oss godiset :P 

Kom nyss hem och duschade en snabbis och sköljde ur håret alla ton sprayjag har haft i det i helgen :P 
Förmodligen väldigt miljövänligt av mig att använda så mycket spray, HAHA. 

Ska alldeles strax sova, väntar bara på att älskligen ska natta mig :) 
Miss him very, very, very much <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0