Gullig present i helgen

Precis tillbakakommen från lunchen.

Drömmer mig tillbaka till helgen... :)

När jag kom hem till Jesper i fredags så fann jag en röd, fin ros i hans säng och ett kuvert däri det stod lite gulliga saker och att jag på lördagen skulle få åka in till stan och välja något jag ville ha.
Det gjorde vi, men dumma jag hittade ingenting, såklart...
Men erbjudandet står kvar, så så fort jag hittar något jag vill ha så får jag det :)
Fick även ett par underbart fina vin/champangeglas av Jespers föräldrar med hjärtan precis ovanför foten. De var verkligen asfina, vete fan om jag vågar dricka ur dem :P
Till det fick jag även en flaska mousserande vin :) Yummir :)
På lördagskvällen blev det bio, What happens in Vegas, och sen lite biljard på Biljardnian :) Jag var bra, men det räckte tyvärr inte för att spöa älsklingen :(

Funderar på att åka till Liseberg till helgen, det vore så oerhört mysigt, tycker jag :D
Ska kika på vilka öppetider de har nu, så kanske vi kan spika något också :)
Vill, vill åka till Liseberg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0