Erbjudande

Jag är väldigt kluven för tillfället.
Fått ett erbjudande på jobbet, vilket i och för sig är ett steg uppåt, jag menar, mer erfarenhet, vilket är bra.

Tjejen i receptionen ska sluta på måndag och i morgon är hennes sista dag.
Då kommer mina två chefer och frågar mig om jag är intresserad att sitta där så länge tills de har hittat någon ny.
Och käre gud vet hur länge det kan ta...
Det skulle innebära att jag skulle sluta för ett tag att jobba i kundtjänst och börja jobba inne på kontoret istället.
Ta emot kunder, jobba med mer administrativa uppgifter och så vidare...

Jag vet verkligen inte om jag ska ta det, har verkligen ingen aning.
Det mesta som håller mig emot är nog att få lämna alla där inne på kundtjänst och få börja umgås med dessa torrbollar som jobbar på kontoret. USCH!
Men ändå, som sagt, det är ju en bra erfarenhet, receptionist.

Dock har jag hela eftermiddagen på mig att tänka, ska meddela min chef senare hur jag ska göra.
Bestämmer jag mig blir det utbildning hos Johanna (receptionen) hela dagen.

Jag är nervös :S

Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du designen i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just du får den :)

2008-05-08 @ 12:12:02
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0