Erbjudande taget

Jahapp...
Då vart det klart att jag på obestämd framtid ska sitta i recpetionen och överge kundtjänsten.
Inte det roligaste man kan göra... Fan vad jag kommer sakna alla där inne... :(
Så måste jag vara med kontorsnördarna som tror att de är bättre än vi på kundtjänst... Fuck heller...
Men det ska säkert gå bra, bara nu i början man känner sig lite avigt inställd...
Ska i alla fall få samma luncher som mina vänner där inne, en lättnad i alla fall.
Ska se om jag inte heller kan få rasta med Emma, så kan vi i alla fall röka tillsammans :)

Ska vara med Johanna i receptionen hela dagen i morgon alltså... Ska få lära mig allt noggrant, för på måndag ska jag klara allt själv.
Fan, lite småjobbigt...
Welll, vi får nog se helt enkelt, ska inte säga för mycket nu :P

Bär av till Karlstad i morgon efter jobbet. Äntligen, får jag lov att säga, för jag har saknat min lille skruttälskling väldigt mycket :)
Ska packa klart resten i morgonbitti med. Måste upp tidigt och skynda :( Uscha....
Kommer att vara en aning trött i morgon kväll kan jag tänka mig, och somna det första jag gör när vi lägger oss i sängen, haha, men det är typ standard redan.
Vem fan är inte slut en fredagskväll klockan tolv liksom? :P
Vi är i alla fall ;D

Nej, sova snart och vara någorlunda pigg i morgon. Göra ett försök i alla fall ;D
Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0