Böööwling

Kom nyss hem från bowlingen.
Blev rätt lika mellan mig och Emms :)
Hon vann första. Jag kom tvåa.
Vi delade på förstaplatsen i andra omgången och i sista vann jag :D
Stackars Anton gick det inte så bra för, dock ledde han väldigt mycket i alla tre omgångarna, men jag kom ifatt på slutet med mina strikes :)
I´m sooo grym!

I morgon blir det nog Göteborg efter jobbet och sen hämta upp Jesper där.
Hinner inte gå jättemycket, men ska i alla fall försöka hinna till Shock innan de stänger klockan sex.
Ska bli spännande och se hur det går :P
Måste fixa parkering med, men antar att jag får leta plats i Focus-huset.

Nej, nu ska jag duscha och göra mig fin, sen är det läggdags och ett mysigt godnatt till hjärtat mitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0