Bokade resa igår kväll :)

Bläh, sitter i repan nu och drygar.

Fick skynda mig nåt så otroligt från drogtestet jag var på nyss.
Sen letade jag parkering som en liten blå och fick gå en bit också för att hitta tillbaka till jobbet :P
Över en massa järnvägsspår och skit... Man ska nog inte gå där, tror jag inte...

Nu är jag svettig och go, och en del hungrig.
Smarta mig glömde lunchen hemma och den hinner jag inte åka och hämta :(
Blir att äta ute idag IGEN :(

Kommer ruinera mig själv på det där uteätandet:P

BTW, igår beställde jag och Jesper flygbiljetter till Franrkike.
Reser på midsommarafton (bläh) från Landvetter till Nice, och åker hem den 27:e :)
En hel vecka där nere, inte helt fel :)
Resan gick på ca sju tusen kronor. Så nu är jag skyldig honom en slant ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0