Besviken och Shock

Ska fortsätta lite senare med designen, men vet ej om det kommer bli bra... Känns jäkligt krångligt, men jag ska försöka få till något snyggt iaf :)

Ska ha lunch om en kvart på jobbet med.
Fått några kameror som jag ska kika på av en kollega. Ska se om Emma vill följa med ner i butiken sen och kika på dem sen.
Dock har jag inte så mycket pengar på mig så att det räcker, men att kika kostar ju inget :)

Blev grymt, grymt besviken igår kväll.
Hade räknat med en utgång, men så kommer Hedis rätt sent på kvällen och drar sig ur. FAN...
Blev så besviken, alltid drar sig alla ur. Det är fan inget roligt...
Ska jag behöva sitta hemma nu ikväll och tråka?
Nej, det vill jag inte göra.
Men vete fan annars vad jag ska hitta på liksom... GAH, jag blir galen...

Ska i alla fall sola efter jobbet, och kanske dra en sväng på stan.

Funderar på att dra till Göteborg i morgon efter jobbet och gå lite och kika i butikerna.
Har hittat en butik jag är lite sugen på, Shock. Syrran har handlat lite där, och kollade in deras hemsida och vissa grejer har de faktiskt som jag skulle kunna tänka mig, typ som ett par leopardmönstrade tights :) Pörr...
Mest har de goth-grejer, men lite rock också, najs najs :)

Men får väl se helt enkelt hur slutet på veckan utvecklar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0