At work again

Sitter på jobbet igen med en kopp kaffe i handen.
Ska alldeles strax sortera fax, dock vill jag bara dricka liiiite mer kaffe.
Känns lite småjobbigt, så fort jag kommer till jobbet blir jag apstressad. Är det hela dagen, eller i alla fall fram till lunchen.
Mest på grund av all post som ska sorteras och fakturor som ska delas upp i olika högar. Och folk som springer in hela tiden och kollar om de har fått sin post än.
Men, GUD, vad jag längtar tillbaka till kundtjänsten. Vill bara vara kvar där inne och umgås med dem och ha roligt.
Men min chef ska försöka fixa så att det blir bättre, att jag kan få komma in där.
Går det inte, säger jag upp mig.
Hoppas inte det ska behöva gå så långt...

Nej, nu ska jag jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0