Varför? Varför? Varför?

Varför? Varför? Varför?

Jag förstör det som betyder absolut mest för mig i hela världen.
Hur jävla dum i huvudet får man inte vara om man ska lyckas med något sådant.
Jag lyckades i alla fall.
Jag hatar mig själv.

Jag har behandlat honom som skit, det vi haft som skit.
Jag var så jävla egoistisk som inte tänkte ett steg längre.

Kommer vi någonsin återfå det fina och speciella vi hade?
Jag vill det. Så innerligt.
Jag kan göra vad som helst för det. Jag kan offra mitt liv för honom, har alltid kunnat det.
Jag älskar ju honom över allt, allt, allt annat på denna jord. Vad hade jag varit utan honom?
Det är han som gjort mig till den jag är, det var han som älskade mig så jävla otroligt mycket.

Och, som om det inte skulle betyda något för mig, så gör jag så här.
Det är så fel, det betydde så mycket.
Aldrig har en människa gjort mig så glad och fått mig att känna mig så speciell.

Ändå, ändå så gör jag det.

Jag förstår inte.

Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

illa gjort så jävla lågt

2008-03-18 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0