Våffeldagen :)

Är ju våffeldagen idag.
Och hur kan man inte bättre fira den, än genom att äta våfflor? :)

Sagt och gjort.
Åkte hem till Emms efter jag vart i stallet.
Väl där meddelade hon att hon och jag blivit bjudna av hennes kille Anton att komma hem till honom och äta våfflor.
AJJEMEN!
Där blev det x antal våfflor som jag vräkte i mig (troligtvis en fyra stycken, räknade jag till :P).
Gott var det i alla fall, och det är huvudsaken.
Stackars Anton som fick lyssna på mitt och Emmas prat om de gamla goda tiderna på gymnasiet.
FAN, vad vi saknar det, faktiskt. Icke bra... Vad att göra? :P

Hur som helst, mätta och belåtna satte vi oss i soffan och kollade lite på Plus (HAHA, jaaaaaaaaa :P) och sen lite på "Sagan om de bannlysta", som jag och Emma såklart asgarvade till.
Väldigt helgalet och trevligt :)

Ett väldigt trevligt avslut på en stressig dag :)

Nu ska jag snart sova, men först blir det att säga godnatt till mitt älskade lilla hjärta Jesper <3

Ha en underbar natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0