Underkläder från Nelly

Beställde lite underkläder från Nelly igår.

Idag när jag skulle hämta dem hos Elliz såg jag att tre av de fyra jag beställt var helt fel...
Bara ett par var rätt, ett par gråa boxers från Frank Dandy.

Det andra var helt fel...

Vilket betyder att jag bara har ett par trosor att ha i helgen hos Jesper:/
Tog inte med mig några mer för att jag trodde att jag kunde använda det jag köpt, men tji fick jag:P

Får väl kanske ta en sväng till stan i morgon, för palla ha samma två dagar i rad:/
Nej, tack:P

Lite ledsamt, då jag lovat Jesper en liten private show:P

Men men, sånt som händer, och jag får mina rätta grejer på tisdag i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0