Svartsjuke-framsteg :)

Var nära på att bli svartsjuk och sur innan.
Men jag redde ut det med mig själv ganska bra.
Den känslan försvann.

Vilken lättnad!

Avskyr den mer än något annat, och att själv kunna koppla bort den kändes oerhört skönt och som ett riktigt framsteg för att vara mig :)
Sen kommer den säkert komma tillbaka någon mer gång denna veckan, det kan ju inte hjälpas, så är det bara, men då får man handkas med den när den gör sig påmind igen...


Åh, det är After Work på fredag med girlsen på jobbet, och fy fan vad jag ser fram emot det :)
Först blir det krubb på Oliven, sedan bär det av till Katrinedals för lite bowling och efter det vankas det utgång på Harrys :)
Då har även Jesper hakat på oss, mycket trevligt lär det bli :D
Vi blir dock bara fyra tjejer på bowlingen, för några avviker efter maten, så vi försöker dra med oss några killar för jobbet, trevligt trevligt :)
Har en stark känsla av att fredag kommer att bli en mycket lyckad dag och kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0