Skaffa hund? :)

Jag har precis kommit fram till att när jag flyttar hemifrån så vill jag ha en hund.

Det ska vara en liten sak, helst en Pomeranian (dvärgspets) eller en Shetland Sheepdog:)
Tycker att dessa två raser är så underbart söta och charmiga.

Visst, sen ska man inte gå på utseendet, utan också hur deras egenskaper passar ihop med mig som person och hundägare.
Men just nu i början får man ju passa på att drömma :)

Det enda som egentligen är problemet med mitt drömmeri om en egen liten vovve är ju:

1. Jesper, vi ska ju bo ihop, och jag vet inte om han skulle vilja ha en hund:P

2. Tiden, lycka till att den räcker till, men anstränger man sig så vet jag att det går.
     Går inte det, så finns ju alltid mormor och morfar som älskar hundar och vill ha en :)
3. Orken, kommer jag verkligen att orka gå ut med den varje morgon, t ex om det ösregnar ute eller är snöstorm
     klockan sju på morgonen en helg? Tveeeeeksamt:P

Men om man bortser från detta, så finns det egentligen ingenting som skulle kunna hindra mig från att skaffa en hund:P
Troligtvis så kommer jag dock inte att göra det, men jag fortsätter med mitt drömmande om denna lilla otroliga sötsaken :)

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0