Sjuk IGEN

Nu är jag jevligt trött.
Har gått och blivit sjuk igen, så himla klockrent!

Hatar detta, trodde att jag skulle förbli frisk i åtminstone några månader. M
Men nej, såklart inte...

Hade väl inte gjort så mycket om jag inte skulle ha rockfest med Emma ikväll, eller skulle på Elliz födelsedagsfest.
Men joooo, nu envisas det med att komma nu i alla fall. Just idag.
Fy fan, vad taskigt, säger jag bara.

Jag får helt enkelt se hur det blir ikväll, vill skitgärna gå alltså, men jag vill inte heller vara sjuk, och det vet jag att jag kommer att bli ännu mer om jag går ut.

Jaja, snart ska vi i alla fall in till stan och köpa hårfärg en snabbis, och sen till Ica för att hämta ut min t-shirt från Rockmerch som jag fått en avi på:D

Så får vi helt enkelt se hur dagen utvecklar sig;D

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

usch då =/

2008-03-01 @ 10:37:57
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0