Så mycket EMO är jag :P

Testa hur mycket EMO du är?

[x] Jag gillar smala jeans.
[x] Musik är mitt liv.
[ ] Jag skriver poesi/låttexter.
[x] Mitt hår täcker en del av mitt ansikte.
[x] Jag använder band-tshirts (Mötley & Guns :))
[ ] Jag vet vem Jeff Star är.
[] Jag använder Converse-skor.
[ ]  Jag använder Vans-skor.
[x] Jag använder eyeliner.
[ ] Jag har, eller vill ha läpp-piercing.
[x] Jag lyssnar på Saves The Day, Chiodos, Thursday eller H.I.M.  (Me like H.I.M)

Totalt: 6

[ ] Mitt kärleksliv suger balle
[ ] Jag är med i ett band.
[x] Jag förstår att My Chemical Romance inte är emo.
[x] Jag förstår också att Green Day inte är emo.
[ ] Jag vet vad "mosh" betyder.
[ ] Hörnor är för riktiga coolingar (What?)
[ ] Jag ogillar för det mesta MTV. ( Älskar ju det :D)
[x] Jag tar ofta bilder på mig själv.
[ ] Ofta sådana där man inte kan se hela mitt ansikte. (Var är grejen liksom?)

Totalt: 3

[x] Jag kan inte leva utan min mp3-spelare.
[ ] Jag vet att emo bara är en stereotyp.
[x] Jag har tjocka, oversized solglasögon.
[ ] Jag har tuppkam.
[x] Jag har haft svart nagellack.
[ ] Jag hatar min mamma./även du är som du är.
[ ] Jag hatar min pappa./även om du är som du är.
[ ] Jag hatar min stad.
[x] Svart är en underbar färg.

Totalt: 4

[ ] Jag lyssnar på musik just nu. (Noap, har en klubba i munnen :P)
[ ] Jag vet vad hxc och sxe betyder (Ha?)
[ ] Myspace = kärleksberoende.
[ ] Jag brukar använda nitbälten.
[ ] Jag har haft en kroppsdel signerad av ett band.
[ ] Jag har gråtit när jag lyssnat på Dashboard Confessional.
[ ] Jag har/vill ha svart hår.
[x] Min garderob består främst av mörka kläder.
[ ] Jag gråter mycket.
[x] Jag kladdar på mig själv. (Eller ja, var ett tag sen :P)
[x] Jag har blivit kallad emo. (Av systrarna för att jag har en MCR-tröja :P)
[x] Jag hatar att bli kallad emo/ jag SKULLE hata att bli kallad emo

Totalt: 4

Summa:  17


Addera dina poäng och multiplicera dem med 3. Summan du får är hur många % emo du är.

Jag är 51% emo. (Hahahahahaha, just det :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0