Inte en dans på taggfria rosor

Har sedan länge kommit på att livet är allt bra komplicerat.

Absolut inget blir vad man tror det ska bli, och så vidare.

Fullt av överraskningar, konstiga vändningar och helt plötsliga upp- och nerdyk.
Gör absolut ingen logik alls...

Men det är väl så det ska vara, antar jag :)

Allt som händer ska man nog bara acceptera och försöka gå vidare med så bra man kan.
Visst, även om det händer jävligt tråkiga och hemska saker, så måste man nog komma över det och pinna på.

Hehe, och ja, jag vet lite vad jag pratar om faktiskt :)
Ens liv har ju inte direkt varit en dans på taggfria rosor. 
Taggarna har funnits där och stuckit en i fötterna i tid och otid. 

En väldigt smärta har uppkommit, ideligen. 
Dock lär man nog sig till slut att kunna koppla bort den där smärtan. 

Som om man har ont någonstans och det håller i sig en lång tid, så blir man till slut bedövad av det :) 


Nej, om man ska ta och sluta svamla kanske och börja tänka på refrängen.
Är en dag i morgon med, och natten till idag blev väldigt lång och otrevlig, kan man säga.

Håller mina små tummar för att denna blir bättre :) 

Sleep well! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0