I morgon, i morgon, i morgon!!

I morgon, i morgon, i morgon!
Då åker jag till Karlstad :)

ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

Då får jag se Jesper igen, och fy fan vad glad jag kommer bli:D
Saknar ihjäl mig, seriöst. Aldrig längtar så här mycket tror jag inte:D

Han säger att han kommer att lipa, men får se hur det blir med det där. Dock hade det varit väldigt gulligt;D
Jag kommer nog fälla en tår, tvivlar i alla fall inte på det:P
Har ju väldigt lätt för tårar för den som inte förstått det än;D

Hoppas bara att tåget inte är inställt i morgon igen.
Då lägger jag mig på marken och lipar.
Nästan så att man inte tror att man kommer upp, med tanke på de sista gångernas händelser:P

Men hoppas i alla fall att jag kommer upp i morgon:D:D


Nu ringde Jesper och det är dags att sluta:D


Natti natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0