Hostar bara sönder mina lungor :)

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Då satt man här igen hemma för andra dagen i rad och hostar upp sina stackars lungor.
Där kom det igen, bara för att jag skrev det:P

Men seriöst, vill inte hosta så här mycket...

I och för sig, har en idé om att det kanske inte blir bättre för att jag springer ut stup i kvarten och röker:P
Men tycker ändå inte att det ska påverka så mycket:P

Och jag VET, jag ska sluta att röka.
Har lagt upp en plan som jag ska börja följa; 3 cigg om dagen nu ska jag försöka hålla. Sedan går vi neråt till en två per dag, sedan en, tills vi inte röker alls förutom på fester :D
Bra va?:D
Har dock starkt för mig att jag skrivit detta innan att jag ska göra det:P
Då gick det nog inget bra, har jag för mig:P Höll det kanske i några dagar:/

Aja, bättre lycka denna gången :)

Nu ska jag käka, ska se vad jag kan trolla fram:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0