Hemma från jobbet

Idag är jag hemma från jobbet för att jag är sjuk.
Tänka sig va, det kunde man aldrig tro att jag kunde bli:P

Seriöst, vad jag är trött på att alltid vara sjuk ungefär samma period varje höst och varje vår.
Det slår aldrig fel.
I och för sig, man blir ju inte förvånad om man åker på något i stil med halsfluss eller liknande, för så här har jag haft det de senaste tio åren...

Jag är i alla fall inte ensam hemma. Pappa är också hemma, sjuk han med.
Det smittar.
Hannah kände sig inte heller i topptrim. Slår vad om alla åker på något.
Vore något, hela familjen ligger hemma och är sjuk.

Tänker i alla fall bli frisk tills på fredag då jag ska till Jesper.
Vill inte vara sjuk och så när vi ska ha myshelg :)

Längtar som FAN nu... Vill att det ska bli fredag på en gång!!!
Tänk om det vart fredag idag, då hade jag åkt på en gång då jag vaknade :)

Tja, drömma kan man i alla fall:D

Om man nu skulle ta och ta på sig något mer, för jag fryser en aning:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0