Dödstrött och nervös

Ligger i sängen nu.
Har absolut inget bättre för mig än att ligga här, lyssna på Kent och ladda min MP3.

Trött som ett as med. Somnade i soffan innan då jag kollade på Fråga Olle. Det är ju bra det :P
Sen blev det en dusch så attman piggnade till lite.

Jobbade idag, för en gångs skull. Trodde att det skulle bli jobbigt.
Det blev det med, men inte känslomässigt.
Bara det att jag blev nerringd som ett jävla as. Stressad, stressad, stressad...

Vart ute och gått en bit med Emms innan med, kvällspromenix med Tessan :)
Jag vet då verkligen inte vad jag skulle ta mig till utan henne. Vara helt misslyckad.
I alla fall ännu mer än jag redan är.

Hur som helst. Nu ska jag snart sova och hoppas på att Jesper ringer.
Han skulle berätta en sak som tydligen skulle få mig glad.
Tvivlar på det, utan tror att det kan vara något för att jävlas bara.
Men vi får se...

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0