Back to work

Så satt man i repan igen för en halvtimme framöver.
Rätt gött att komma ifrån all stress där inne på kontoret för ett tag.
Folk ringer verkligen som vettvillingar.
Har redan tagit 38 samtal idag, rätt bra för att vara mig :) Lätt att jag kommer greja 90 samtal idag :)

Ska höra senare idag om jag och Emma ska hitta på något. Vore roligt, har ju inte sett henne sen i torsdags:P

Åh, snart ska jag och Elliz käka på Thai Silk. :) Fy fan vad gött det är där. Vattnas redan i munnen nu då jag tänker på det :)

Innan när jag kom till jobbet fick jag en trevlig överraskning.
Elliz hade ju vart på kryssning i helgen.
Då hade hon varit gullig nog att köpa med sig en liter vodka till lilla mig:D
Den ligger nu i min väska :P
Ser fram emot då jag ska inviga den;D 
Muahahahaha, götte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0