Ännu mera köpt från Nelly :)

Köpte ännu mer från Nelly idag :)
Ett set från By Caprice (rosa/svart), samt ett par boxer till ifrån Frank Dandy.
Gillar setet verkligen, lite små porrigt och sådär, tror att någon i alla fall kommer att uppskatta det ;D

Har fortfarande inte fått det som var fel i min förra leverans, men ska få det i morgon av Elliz :)
Ser fram emot, ser fram emot :)

Var och kollade på H&M innan idag med för jag hade för ett tag sen hittat en gul spets-BH, samt ett par spets-hotpants som jag var lite inne på.
Provade BHn, men såg nästan på direkten att den inte passade mig.
De har så konstiga storlekar också, ingen som passar mig :/

Var en sväng på Gina Tricot med och försökte leta fram något som jag kan ha på fredag, men dagens visit där jag ingen utdelning tyvärr.
Provar butiken i stan istället i morgon med förhoppning om bättre lycka då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0