Vad sätter man i första rum?

Helt otroligt hur vissa människor är funtade.
Seriöst.

Jag har en sak jag funderar på nu.
Har man ett förhållande, visst man sätter man sin partner i första rum och inte sitt jobb?
Eller är det bara jag som fått allt kring bakfoten?
Nej, jag tror faktiskt inte det.
För mig så faller det sig helt naturligt att ens partner kommer först, oavsett.
Är det inte så att den man älskar betyder mest? Eller..?
JO!
Så är det banne mig, och jag önskar så att alla fattar det, så slipper det uppstå en massa besvikelser och förstörda förhållanden.

Så, snälla, jag ber alla er där ute som sätter jobbet före sin älskade, tänk om!
Skulle inte det kännas fel om ens partner verkligen gav allt för en, så ger du inte allt.
Det funkar inte i ett förhållande, det gör tyvärr inte det.
Så snälla...

Hoppas verkligen att det löser sig, håller verkligen tummarna, för du är värd minst dubbelt av allt du ger!
Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0