Sjuk?

Jag har ont i halsen igen.
Alldeles svullen på ena sidan.
Skitkul att bli sjuk nu igen.

Var väl ungefär ett år sedan jag fick halsfluss vid denna tiden efter en rolig utekväll :P
Vill inte ha samma skit nu igen, för det var banne mig inget roligt det där...
Jag vill ju bara vara frisk nu och sådär. Och jag tänker fan vara det när jag och Jesper åker till Frankrike.
Palla att jag blir sjuk då, men det skulle faktiskt inte förvåna mig ett dugg, ungefär som att jag bara väntar på att det ska komma.
Yeah...

Idag flyttas Cippen till betet.
Skönt för honom att få komma ut ordentligt och bara vara och äta gött.
Dock har vi knappt hunnit förbereda honom för betet, han har inte alls ätit mycket gräs och han är verkligen inte avmaskad eller nåt.
Verkligen bra hästhållning där...

Nej, nu är jag hungrig... Vill ha mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0