Semester soon

Om två dagar är det dags för semester.
Ska bli så otroligt skönt för jag är så otroligt less på allting.
Har ingen glädje att gå till jobbet alls.
Varje morgon funderar jag bara på att sjukanmäla mig för att slippa det.
Känner ingen glädje till något som har med detta att göra...
Men vi får se vad som händer, har mina funderingar på vad jag borde göra, men vet inte om jag vågar riktigt. Rätt utsatt situation då, men men...
Man får se hur det hela utvecklar sig :)

Är hungrig nu.
Ska äta mitt misslyckade makaronipudding jag lyckades åstadkomma igår kväll. Alldeles bränd och äckligt torr.
Uscha.
Men det är ju mat i alla fall, ska tänka på barnen i Afrika.
De som inte har någon mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0