Ölspelet igår

Nu sitter jag alldeles själv hemma och Jesper har nyss åkt.
Lite ensamt, faktiskt, men samtidigt gött att få vara helt själv.
En härlig känsla av frihet :P
Dock hade det inte suttit fel med sällskap av älsklingen, men man får göra det bästa av situationen :)

Köpte jordgubbar innan som ska bli min kvällsmat, orkade inte köpa "normal" mat.
Det får det bli i morgon.
Funderar på vad jag kan tänkas laga till mat alla dessa dagar. Hm, väldigt bra fråga.

Igår vart det lite drickande.
Emma och Anton tittade förbi hemma och så satt vi och drack och körde ölspelet.
Väldigt roligt, men Jesper och Anton hade siktat in sig på att få mig så full som möjligt, vilket de oturlig nog lyckades med :(
Emma var dock på min sida, som tur var, och tillsammans gav vi killarna ett antal klunkar ;D
Skulle inte till stan med tio över elva bussen, men den missade vi precis, så det blev att gå tillbaka och vänta på nästa buss.
Dock hade Emma och Anton bestämt sig för att åka hem, för Anton mådde inte bra.
Så jag och älsklingen begav oss ner till stan, men kön till Harrys var så lång och vi skulle inte alls hinna vara där inne länge, så vi gick och åt istället.
Jag var jäkligt packad igår, och vaknade i soffan vid halv fem med en väldigt otrevlig huvudvärk :(
Den försvann som var sen när jag vaknade vid halv tolv :)

Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart åker vi till Frankrike! Längtar som fan.
Resten av familjen borde vara där om någon timme nu, lyckostar :)
Men, nästa fredag kommer jag och älsklingen ner för att ha det myspys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0