Lägenhetsvisning again

Var på lägenhetsvisning idag efter jobbet på Kransmossen.
Det var en etta, nyrenoverad och fin, men på tok för liten.
Jag har som krav att min lägenhet ska ha ett sovrum, och denna hade bara en ful sovalkov.
No way...
Så den var inget att ha.
Efter det mötte jag upp Emms hemma hos henne och vi drog ner till Tant Grön och tog en fika och satt och tjötade lite.
Hon har tydligen slutat att röka, den jeveln... Blir lite avundsjuk, för hon har rökt i några år mer än jag...
Men jag ska fan klara det med, när jag känner att jag verkligen vill ;D

Längtar oerhört tills på torsdag då jag får vara med min älskling igen.
Har inte setts på drygt en vecka nu, och man längtar verkligen :P
Men det är nyttigt att längta tror jag :) Nu hinner man verkligen sakna varandra riktigt, riktigt ordentligt :)
Vill ha torsdag NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0