Ensam hemma

Jag gick hem från jobbet mycket tidigt för jag råkade spy på jobbet :P
I och för sig inte på kontoret, utan på toaletten...
Inte något vidare roligt, mådde illa hela förmiddagen och vid lunch blev det för mycket...
Så jag gick hem sen...

Nu är det bättre, men börjar fundera på om man åkt på en släng av magsjuka... Hoppas verkligen inte.
Uscha, sånt är verkligen inget roligt...
Får väl se hur det står till i morgon...

Fått reda på att jag blir ensam hemma från lördag till nästa torsdag, då hela familjen utom jag åker till Frankrike.
Visst, jag kommer ju på fredagen med Jesper, men tills dess blir jag ensam :)
Roligt, men lite ensamt... Kommer sitta ensam i mitt stora hus... Eller inte...
Får hitta på något roligt att göra så jag slipper vara så ensam :P

Typ ett år sen med alla utom jag och Hannah drog till Spanien och vi var ensamma hemma.
Det var en tid jag aldrig kommer att glömma. Älskade det, och vi hade så himlans ruuuligt :)
Längtar tillbaks till det som fan, men den tiden är förbi...

Så kan det vara ibland, tyvärr :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0