Challenge

Igår var det dags för Challenge med jobbet.
Vi samlades halv tio vid Högskolan där vi skulle lyssna på VDn som hade någon jäkla talkshow med några chefer på jobbet angående nya projekt.
Väldigt intressant att lyssna på dem i tre timmar drygt, not...

Men efter det blev vi bjudna på champange :P Två glas blev det och man började redan känna sig lullig.
Sen på bussen fick jag och Ella en öl av Robin som vi nästan drack upp innan vi var framme, och före det bjöd oss Pierre på hans "vatten" (någon oerhört god grogg) :P
När vi var framme på Ellagården där vi skulle vara så¨gick vi genast och utnyttjade en av de fyra drinkbiljetter vi fått, och det blev en flaska cider :)
Vi blev rätt fulla rätt snabbt på tidiga eftermiddagen :P
Blev lite Jack Daniels också, en klunk rättare sagt, och den är INTE god, fy fan :/

Sen var det dags för femkamp och vårt lag förlorade :P Men det var ändå roligt :P

Ella och jag hade någon slags wet T-shirttävling :P Roligt :P

Sen gjorde vi oss i ordning, och fick veta när vi kom ut att alla hade badat, och det var ju roligt, vi ville ju med bada :P
På kvällen blev det mer att dricka, och mer av Pierres "vatten"´. Blev bjudna på en fyra tequila av honom med, som var väldigt god faktiskt.

Men jag fick i mig för mycket sprit och alldeles för lite vatten igår så det resulterade i en jävla huvudvärk som fick det att kännas som om hela huvudet var på väg att sprängas.
Jag åkte hem rätt tidigt för jag kände mig helt död.
Kom hem klockan elva och var alldeles borta, och somnade rätt så direkt med mitt stackars huvud som var på bristningsgränsen att explodera.
Vaknade otaliga gånger i natt med en sprängande huvudvärk, inget roligt :(

Älsklingen ringde mig klockan tjugo i tre i natt och väckte mig.
Han hade ingen aning om att jag åkte hem tidigare :P
Men jag var alldeles för borta för att orka prata med honom så vi la på rätt snabbt.

Men nu idag är det mycket bättre. Visst, huvudvärken är kvar och sådär, men absolut inte lika påtaglig som igår. Kroppen känns lite knepig med, men det ger sig nog.
Har i alla fall fått i mig lite mat så det känns bättre.

Hoppas att jag och Emms ska hitta på något senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0